Makkelijk bestellen en snel geleverd

Info op de site overzichtelijk, eenvoudig keuze maken en bestellen. Contact via de chat verliep wat stroef en traag. Dan is bellen handiger.

Bijna duur foutje

Men was vergeten de einddatum in het systeem te zetten. Na een beltje, met lang wachten, werd de fout hersteld. De puincontainer bleef ondanks dat nog een week staan. In een betaald parkeergebied.

Hele proces ging zoals verwacht mag worden. Top!

Niet heel veel toe te voegen. Bestelling via de site is simpel en overzichtelijk. Zonder verdere contact gebracht en opgehaald volgens afspraak. Bedankt en tot een volgende keer.

nooit meer

container besteld ik werd anderhalf uur vantevoren gebelt of het een dag later kon nee ik zit met een planning wij zijn invalide en afhankelijk van andere mensen hij werd toch gebracht en de planning was een dag later ophalen mensen geregeld om alles weer op zijn plaats te zetten niets vernomen van het bedrijf niet op komen dagen wel mocht er een kop op omdat de container niet leeg was deden ze niet moeilijk over

Leuk en aardig personeel , op tijd en afspraak

Vroeg in de ochtend geleverd daar waar ik hem wou hebben, en de volgende dag netjes weer opgehaald. Echt top

Wij moesten door omstandigheden liefst de volgende dag al een container aan huis hebben. Na een aantal belletjes naar bedrijven in de regio te hebben gepleegd leek dat onhaalbaar te zijn. Bij puincontainershop online de gewenste leverdatum + tijd ingevuld. Staat de volgende dag om 07:00 uur de container in de tuin. Dat was echt geweldig snel.

Het bestellen vooraf was erg makkelijk en prettig. De dag van levering ging niet heel soepel, want de levering was wat laat en hierover werd ik niet duidelijk geinformeerd. Gelukkig ging de levering zelf en het ophalen heel soepel.

Geweldige service

Super correct bedrijf.

de goedkoopste bak die ik kon vinden

Makkelijk bestellen en de bak stond op tijd keurig op z'n plek

Een chauffeur met talent!

Dat de container op een lastige plek neergezet moest worden wist ik. De hoop dat het ging lukken werd kleiner toen er op het terrein ook nog een festival werd gehouden. Toch wist de chauffeur de vrachtwagen in zijn achteruit door de smalle wegen te manoeuvreren en op de gewenste plek te zetten! Geweldig om te zien. En echt mega dankbaar.

Een aanrader

perfect.

Eerste afspraak moeten wijzigen ivm kapotte lift: geen probleem. Bij aflevering in de ochtend aangegeven maar een klein deel van de container te kunnen vullen werd ik in de middag al gebeld of deze opgehaald kon worden: perfect en vriendelijk personeel.

Goed geregeld!

Makkelijk te regelen en keurig gebracht en opgehaald.

Alles vlot geleverd volgens afspraak

De container werd keurig op tijd afgeleverd en ook gewisseld

Afspraak=Afspraak

Snel en goed gehandeld

Heel gemakkelijk via internet betaald en besteld. De container was geleverd op de afgesproken tijd en datum. Ik had het ophalen twee weken later afgesproken maar de container mocht al na een week worden ophaalt. Hiervoor heb ik even gebeld en toen hebben ze hem gelijk op de afgesproken datum opgehaald.

Makkelijk en snel kunnen bestellen, na het weekend gelijk geleverd

Werd keurig door chauffeur gebeld waar ik de container wilde en dacht ook mee top service

perfect geregeld

container kwam op tijd en is goed neergezet . Prijs is goedkoopst mvan allemaal

Afspraak is eenvoudig in te plannen. Container stond keurig geparkeerd toen ik terug kwam van werk. Een weekje later werd hij weer opgehaald. Dit alles zonder enig gedoe.

2 1/2 dag te laat met ophalen

Via deze site puincontainer besteld. Container werd op tijd gebracht en stond ook waar ik aangegeven had hem neer te zetten. Via de site een ophaaldatum ingevuld en de bevestigingsmail ontvangen. Dag na de ophaaldag stond ie er nog. Telefonisch werd mij beloofd dat de container die dag opgehaald zou worden maar dat gebeurde dus niet. Rechtstreeks met het bedrijf gebeld wat de container neergezet had en die gaf aan dat ze er niet aan waren toegekomen en morgen komen. Sta je dan met je gehuurde triplaat.

Uitstekend service en snel

Snel geregeld

Heel eenvoudig te regelen.

Zeer goed bevallen en gaat zoals aangegeven in de instructies op de website en niet duur!!

Container

Container netjes bezorgd en opgehaald volgens mijn wensen.

Stammerkamp 1

1112 VE Diemen

Over Puincontainershop.nl

Wij verhuren afzetcontainers voor bouwafval, puin, houtafval, groenafval, grof vuil en dakafval. Wij zorgen voor het plaatsen, afvoeren en verwerken van het afval.